Skip to main content
Ik ben een aanrader
Ik ben een aanrader

Wie zijn die consumenten die je merk maken of kraken? En ook: waarom doen ze dat? Wie vraagt u om raad als U op zoek bent….

Digitale trends en tools in 60 minuten - Zet je zaak op de kaart in 60 minuten
Digitale trends en tools in 60 minuten - Zet je zaak op de kaart in 60 minuten

Wil je meer klanten aantrekken en zijn mensen uit jouw stad of dorp je belangrijkste doelgroep? In dit boek lees je hoe….

Meer verkopen met je webshop in 60 minuten
Meer verkopen met je webshop in 60 minuten

Heb je het gevoel dat je met je webshop niet alle kansen benut? Genereer meer bezoekers, meer klanten en meer omzet door….

Privacy bestaat niet
Privacy bestaat niet

Peter Olsthoorn geeft in een persoonlijk relaas een overzicht van alle aspecten rondom privacy.

60 minuten serie - Zakelijk twitteren voor gevorderden
60 minuten serie - Zakelijk twitteren voor gevorderden

Je maakt al gebruik van Twitter, maar je hebt het gevoel dat je er niet uithaalt wat erin zit? Zet de volgende stap en….

Zo verkoop je alles
Zo verkoop je alles

Je kunt nog zo geweldig zijn, maar als mensen dat niet weten heb je er niets aan.

LinkedIn voor bedrijven
LinkedIn voor bedrijven

Als bedrijf kun je LinkedIn voor vele doeleinden inzetten, hoe klein of groot je bedrijf ook is, voor alle soorten en….

De inzet van touchpoints
De inzet van touchpoints

Dit boek gaat over mediaplanning en de rol van touchpoints hierin,uitgaande van de fase van de customer journey waarin….

Reclame: dood of levend
Reclame: dood of levend

Wat is de meerwaarde van reclame in een snel veranderende wereld? Merken, marketing en reclame staan vandaag onder druk.