Skip to main content

Voor Dummies - De kleine marketing voor Dummies

Alexander Hiam, A. Hiam

Wil je een nieuw product lanceren? Of wil je bestaande marketingplannen nieuw leven inblazen? Het is belangrijker dan ooit dat je weet hoe je klanten trekt, hen overhaalt tot een aankoop en ervoor zorgt dat ze terugkomen voor meer! Dit boekje…. » Verder lezen...

€ 7,99 bij Bol.com en 5 andere verkopers

ISBN:
9789045352251

Vermeld sinds:
7 September 2020

Gewijzigd op:
29 September 2020

Producteigenschappen

Voor Dummies - De kleine marketing voor Dummies

Wil je een nieuw product lanceren? Of wil je bestaande marketingplannen nieuw leven inblazen? Het is belangrijker dan ooit dat je weet hoe je klanten trekt, hen overhaalt tot een aankoop en ervoor zorgt dat ze terugkomen voor meer! Dit boekje staat vol met alles wat je moet weten om je marketingvaardigheden naar een hoger plan te tillen: van internet en zoekmachinemarketing tot guerrillamarketing, virale marketing, merkpositionering en nog veel meer. Alexander Hiam is auteur van meer dan twintig boeken over zakendoen. Hij was hoogleraar aan de University of Massachusetts en onder zijn klanten bevinden zich diverse multinationals en grote Amerikaanse overheidsinstellingen.
EUR

Koop dit product bij 6 verkopers

Verkoper Prijs
Bol.com € 7,99
7.99
Bookspot € 7,99
eBook.nl € 7,99
Apple iTunes € 7,99
Kobo € 7,99
Managementboek € 7,99
7.99

Prijsgeschiedenis

Prijs gemeten op maandag; huidige week wordt niet weergegeven.