Skip to main content

The future of shopping

Jorg Snoeck, Pauline Neerman

Hoe winkelen mensen in de toekomst?Waarom blijven de faillissementen zich opstapelenen grijpt de leegstand in de winkelstraten om zich heen?Wat kunnen merken en handelaars doen om te overleven?Traditionele retail is dood. » Verder lezen...

€ 21,99 bij Bol.com € 23,99 bij Kobo vergelijk alle 6 prijzen

ISBN:
9789401447287

Vermeld sinds:
21 September 2020

Gewijzigd op:
29 September 2020

Producteigenschappen

The future of shopping

Hoe winkelen mensen in de toekomst?

Waarom blijven de faillissementen zich opstapelen

en grijpt de leegstand in de winkelstraten om zich heen?

Wat kunnen merken en handelaars doen om te overleven?


Traditionele retail is dood. Economische, demografische en vooral technologische ontwikkelingen hebben haar overbodig gemaakt. De statische winkel heeft plaats gemaakt voor een verscheidenheid aan vormen. Door de digitalisering is de wereld vandaag één grote marktplaats geworden.


In die revolutie is een nieuwe consument opgestaan, die tegelijkertijd ook producent en retailer is. Vandaag bepaalt de shopper hoe het merk er zal uitzien en hoe het aangeboden zal worden. In een wereld van verandering moet alles heruitgevonden worden.
EUR

Koop dit product bij 6 verkopers

Verkoper Prijs
Bol.com € 21,99
21.99
Bookspot € 21,99
eBook.nl € 21,99
Apple iTunes € 21,99
Managementboek € 21,99
Kobo € 23,99
23.99

Prijsgeschiedenis

Prijs gemeten op maandag; huidige week wordt niet weergegeven.