Skip to main content

Reclame: dood of levend

Wat is de meerwaarde van reclame in een snel veranderende wereld? Merken, marketing en reclame staan vandaag onder druk. » Verder lezen

€ 17,99 bij Bol.com en 2 andere verkopers

EAN:
9789401408325

Aangemaakt op:
23 May 2023

Laatst gewijzigd:
30 June 2023

Product eigenschappen

Auteur(s)
Jaar van uitgave
2013
Uitgever
-

Reclame: dood of levend

Wat is de meerwaarde van reclame in een snel veranderende wereld? Merken, marketing en reclame staan vandaag onder druk. De meerwaarde van reclame staat meer dan ooit ter discussie. Dit boek is een aanzet tot debat en reflectie. In Reclame: dood of levend biedt Fons Van Dyck strategische antwoorden op vragen van marketeers en managers over de effectiviteit van reclame in het digitale tijdperk. Betekenen sociale media het einde van reclame? Waarom houden consumenten wél van reclame? Voor welke doelgroepen werkt reclame het beste? En vooral: wat brengt reclame op voor de onderneming? Video: Auteur Fons Van Dyck (Think BBDO) en Nils Van Dam (Unilever) in Z-talk Goossens (10 mei 2013) Bekijk zeker ook: www.reclamepub.be
EUR

Te koop bij 3 verkopers

Verkoper Prijs
Bol.com € 17,99
17.99
Bruna € 17,99
eBook.nl € 17,99
17.99