Skip to main content

Online invloed

Bas Wouters, Joris Groen

Hoe maak je van kijkers kopers? En van afhakers aanhakers? Door het slim toepassen van gedragspsychologie haal je veel meer resultaat uit je website, app of online campagne. » Verder lezen...

€ 20,95 bij Bol.com € 22,88 bij Bookspot vergelijk alle 4 prijzen

ISBN:
9789058755018

Vermeld sinds:
9 September 2020

Gewijzigd op:
29 September 2020

Producteigenschappen

Auteur: Bas Wouters, Joris Groen
NUR: 802 Marketing
Uitgeverij: Boom

Online invloed

Hoe maak je van kijkers kopers? En van afhakers aanhakers? Door het slim toepassen van gedragspsychologie haal je veel meer resultaat uit je website, app of online campagne. Psycholoog en webdesigner Joris Groen en overtuigingsgoeroe Bas Wouters leggen haarfijn uit wat werkt, wat niet werkt, en waarom. Fogg, Cialdini en Kahneman In Online invloed vind je concrete en makkelijk toepasbare richtlijnen, gebaseerd op 40 jaar praktijkervaring en de inzichten van de belangrijkste gedragswetenschappers van dit moment, zoals Fogg, Cialdini en Kahneman. Complete praktische gids Met ruim 40 succescases uit de praktijk en meer dan 150 illustraties van do's-and-don'ts is dit de meest complete en praktische gids voor het ontwerpen en verbeteren van jouw online klantreis. Voor wie is dit boek? Online invloed geschreven voor alle professionals die het online gedrag van hun (potentiële) klanten willen beïnvloeden. Dus of je nou webbouwer of UX-designer bent, copywriter of grafisch vormgever, ondernemer, marketeer of productmanager: als je meer online invloed wilt hebben, zit je met dit boek goed.
EUR

Koop dit product bij 4 verkopers

Verkoper Prijs
Bol.com € 20,95
20.95
eBook.nl € 20,95
Managementboek € 22,50
Bookspot € 22,88
22.88

Prijsgeschiedenis

Prijs gemeten op maandag; huidige week wordt niet weergegeven.