Skip to main content

Managers the day after tomorrow

Rik Vera

WAT DRIJFT DE NIEUWE CONSUMENT?WAAROM ZIJN DATA HET NIEUWE GOUD EN ARTIFICIËLE INTELLIGENTIE EEN ZEGEN?HOE KUN JE EEN ORGANISATIE OPNIEUW ONTWERPEN OM DUURZAAM RELEVANT TE BLIJVEN?Technologie blijft de wereld continu transformeren. » Verder lezen...

€ 21,99 bij Bol.com € 23,99 bij Kobo vergelijk alle 6 prijzen

ISBN:
9789401450911

Vermeld sinds:
9 September 2020

Gewijzigd op:
2 October 2020

Producteigenschappen

Auteur: Rik Vera
NUR: 802 Marketing
Uitgeverij: Lannoo Campus

Managers the day after tomorrow

WAT DRIJFT DE NIEUWE CONSUMENT?

WAAROM ZIJN DATA HET NIEUWE GOUD EN ARTIFICIËLE INTELLIGENTIE EEN ZEGEN?

HOE KUN JE EEN ORGANISATIE OPNIEUW ONTWERPEN OM DUURZAAM RELEVANT TE BLIJVEN?


Technologie blijft de wereld continu transformeren. Om te blijven evolueren, moet je je als manager laten inspireren door de wereld. Je moet signalen durven lezen, je volledig richten op de behoeften van de klant, focussen op mogelijkheden en blijven experimenteren. Bovenal moet je je verbinden met een zo groot mogelijk publiek en tegelijkertijd het individu aanspreken, wil je de toekomst overleven.


Managers the day after tomorrow legt de vectoren bloot die deze veranderde wereld aansturen. De combinatie van inzichten uit onder andere de sociologie, evolutietheorie en psychologie leidt je voorbij alle hypes naar een nieuwe managementstijl. Dit boek is een houvast voor managers bij het einde van voorspelbaarheid.
EUR

Koop dit product bij 6 verkopers

Verkoper Prijs
Bol.com € 21,99
21.99
Bookspot € 21,99
eBook.nl € 21,99
Apple iTunes € 21,99
Managementboek € 21,99
Kobo € 23,99
23.99

Prijsgeschiedenis

Prijs gemeten op maandag; huidige week wordt niet weergegeven.