Skip to main content

Managers the day after tomorrow

WAT DRIJFT DE NIEUWE CONSUMENT? WAAROM ZIJN DATA HET NIEUWE GOUD EN ARTIFICIËLE INTELLIGENTIE EEN ZEGEN? HOE KUN JE EEN ORGANISATIE OPNIEUW ONTWERPEN OM DUURZAAM RELEVANT TE BLIJVEN? Technologie blijft…. » Verder lezen

€ 21,99 bij Bol.com en 2 andere verkopers

EAN:
9789401450911

Aangemaakt op:
22 May 2023

Laatst gewijzigd:
30 June 2023

Product eigenschappen

Auteur(s)
Jaar van uitgave
2018
Uitgever
-

Managers the day after tomorrow

WAT DRIJFT DE NIEUWE CONSUMENT? WAAROM ZIJN DATA HET NIEUWE GOUD EN ARTIFICIËLE INTELLIGENTIE EEN ZEGEN? HOE KUN JE EEN ORGANISATIE OPNIEUW ONTWERPEN OM DUURZAAM RELEVANT TE BLIJVEN? Technologie blijft de wereld continu transformeren. Om te blijven evolueren, moet je je als manager laten inspireren door de wereld. Je moet signalen durven lezen, je volledig richten op de behoeften van de klant, focussen op mogelijkheden en blijven experimenteren. Bovenal moet je je verbinden met een zo groot mogelijk publiek en tegelijkertijd het individu aanspreken, wil je de toekomst overleven. Managers the day after tomorrow legt de vectoren bloot die deze veranderde wereld aansturen. De combinatie van inzichten uit onder andere de sociologie, evolutietheorie en psychologie leidt je voorbij alle hypes naar een nieuwe managementstijl. Dit boek is een houvast voor managers bij het einde van voorspelbaarheid.
EUR

Te koop bij 3 verkopers

Verkoper Prijs
Bol.com € 21,99
21.99
Bruna € 21,99
eBook.nl € 21,99
21.99