Skip to main content

IT-servicemanagement op basis van ITIL® 2011 Editie / 2011

De vorige drukken van dit boek zijn al jaren de meest toonaangevende publicatie op het gebied van ITIL. » Lees verder

€ 42,29 bij BookSpot (epub) en 1 andere aanbieder

ISBN:
9789087530198

Vermeld sinds:
29 november 2014

Laatst gewijzigd:
20 januari 2019

IT-servicemanagement op basis van ITIL® 2011 Editie / 2011

De vorige drukken van dit boek zijn al jaren de meest toonaangevende publicatie op het gebied van ITIL. Vanaf de eerste druk in 1999 is dit oorspronkelijk in het Nederlands verschenen boek in opeenvolgende versies telkens verbeterd en vervolgens in vele talen vertaald. Door de input van vele ITSM-experts van over de hele wereld heeft dit boek zijn gezaghebbende positie verworven. Aanvankelijk bij de vele ITSM-experts en daarna vooral bij iedereen die behoefte had aan een betrouwbaar en helder geschreven leerboek ten behoeve van ITIL-trainingen en bij IT-opleidingen in HBO MBO (België: secundair en hoger onderwijs) enz. De veranderingen die ITIL heeft ondergaan in de 2011-Editie zijn volledig verwerkt in deze uitgave. Lezers zullen ontdekken dat deze uitgave niet alleen alle belangrijke aspecten van ITIL 2011 editie behandelt maar dat het vooral ook een zeer onmisbaar leerboek is voor iedereen die zich wil voorbereiden op het ITIL Foundation-examen vanwege de duidelijke structuur en heldere schrijfwijze. Daarnaast is het boek ook geschikt als leerboek ter voorbereiding op het ITIL Intermediate examen. Vanzelfsprekend wordt een heldere uitleg gegeven over de ITIL levenscyclus (life cycle): Levenscyclus fase: Servicestrategie Levenscyclus fase: Serviceontwerp Levenscyclus fase: Servicetransitie Levenscyclus fase: Serviceproductie Levenscyclus fase: Continue Serviceverbetering Nieuw ten opzichte van de vorige druk van ITIL (op basis van ITIL versie 3) zijn de processen voor strategiemanagement en klantrelatiebeheer. Ook de andere nieuwe en gewijzigde concepten van ITIL 2011 Editie komen in dit boek aan bod. Dit betekent dat lezers daardoor toegang hebben tot al die begrippen en concepten die een spilfunctie vervullen in de dagelijkse activiteiten op het gebied van IT-servicemanagement. In een aparte bijlage worden de verschillen tussen ITILv3 en ITIL 2011 Editie toegelicht.

Download e-book bij 2 aanbieders

Aanbieder Bestand Prijs
BookSpot epub € 42,29
AKO epub € 42,29

Ken jij de voordelen van LeesID?

Prijsgeschiedenis

Prijs gemeten op maandag; huidige week niet weergegeven.

Meer e-books van Pierre Bernard en Rene Visser

Passing the ITIL Intermediate Exams

Passing the ITIL Intermediate Exams
Prijs: € 48,34

Foundations of ITIL 2011 Edition

Foundations of ITIL 2011 Edition
Prijs: € 48,34

The IT Service Handbook

The IT Service Handbook
Prijs: € 48,34

IT Service Management Based on ITIL® 2011 Edition

IT Service Management Based on ITIL® 2011 Edition
Prijs: € 42,29

COBIT® 5 - A Management Guide

COBIT® 5 - A Management Guide
Prijs: € 27,23

The IT Service  / 2 The handbook

The IT Service / 2 The handbook
Prijs: € 48,34

IT-servicemanagement op basis van ITIL® / 2011 Editie

IT-servicemanagement op basis van ITIL® / 2011 Editie
Prijs: € 36,05 tot € 42,29

IT Service Management Based on ITIL® 2011 Edition

IT Service Management Based on ITIL® 2011 Edition
Prijs: € 42,29