Skip to main content

Integrale productontwikkeling

Rianne Valkenburg, Jan Buijs, Buijs, Valkenburg

Dit boek schept inzicht in al de verschillende interne invloeden (vanuit marketing, productie en management) en externe ontwikkelingen (bij concurrenten, toeleveranciers of distributiekanalen) die een rol spelen bij productontwikkeling en maakt…. » Verder lezen...

€ 33,00 bij Bol.com en 0 andere verkopers

ISBN:
9789460948787

Vermeld sinds:
9 September 2020

Gewijzigd op:
12 November 2020

Producteigenschappen

Integrale productontwikkeling

Dit boek schept inzicht in al de verschillende interne invloeden (vanuit marketing, productie en management) en externe ontwikkelingen (bij concurrenten, toeleveranciers of distributiekanalen) die een rol spelen bij productontwikkeling en maakt duidelijk hoe je daar als ontwerper en als innovatiemanager op een goede manier mee om kunt gaan. Om de integratie van die informatiestromen te illustreren worden in het boek acht productontwikkelingscases beschreven, waarin een product wordt gevolgd vanaf idee tot en met de marktintroductie. Deze cases vormen een goede illustratie bij de meer theoretisch onderbouwde hoofdstukken.
EUR

Koop dit product bij 1 verkopers

Verkoper Prijs
Bol.com € 33,00
33
33

Prijsgeschiedenis

Prijs gemeten op maandag; huidige week wordt niet weergegeven.