Skip to main content

Integrale productontwikkeling

Dit boek schept inzicht in al de verschillende interne invloeden (vanuit marketing, productie en management) en externe ontwikkelingen (bij concurrenten, toeleveranciers… » Lees verder

Geen actuele prijs bekend

ISBN:
9789460948787

Vermeld sinds:
29 november 2014

Laatst gewijzigd:
21 januari 2019

Integrale productontwikkeling

Dit boek schept inzicht in al de verschillende interne invloeden (vanuit marketing, productie en management) en externe ontwikkelingen (bij concurrenten, toeleveranciers of distributiekanalen) die een rol spelen bij productontwikkeling en maakt duidelijk hoe je daar als ontwerper en als innovatiemanager op een goede manier mee om kunt gaan. Om de integratie van die informatiestromen te illustreren worden in het boek acht productontwikkelingscases beschreven, waarin een product wordt gevolgd vanaf idee tot en met de marktintroductie. Deze cases vormen een goede illustratie bij de meer theoretisch onderbouwde hoofdstukken.

Download e-book bij 0 aanbieders

Aanbieder Bestand Prijs

Ken jij de voordelen van LeesID?

Prijsgeschiedenis

Prijs gemeten op maandag; huidige week niet weergegeven.

Meer e-books van Jan Buijs en Rianne Valkenburg

Professioneel wyberen

Professioneel wyberen
Prijs: € 0,00

Integrated Creative Problem Solving

Integrated Creative Problem Solving
Prijs: € 0,00

Basisboek human technology interaction

Basisboek human technology interaction
Prijs: € 44,99