Skip to main content

Good business voor KMO's (E-boek)

Louis Schoofs

WAT KUNNEN MANAGERS LEREN VAN CLOWNS?HOE WORDEN KLANTEN AMBASSADEURS?WAT MAAKT VAN EEN ONDERNEMING EEN GOOD BUSINESS?Sinds de tijd van de dorpswinkels is er veel veranderd voor bedrijven. » Verder lezen...

€ 21,99 bij Bol.com € 23,99 bij Kobo vergelijk alle 6 prijzen

ISBN:
9789401430852

Vermeld sinds:
7 September 2020

Gewijzigd op:
29 September 2020

Producteigenschappen

Good business voor KMO's (E-boek)

WAT KUNNEN MANAGERS LEREN VAN CLOWNS?

HOE WORDEN KLANTEN AMBASSADEURS?

WAT MAAKT VAN EEN ONDERNEMING EEN GOOD BUSINESS?


Sinds de tijd van de dorpswinkels is er veel veranderd voor bedrijven. We shoppen vandaag altijd en overal en willen op de juiste manier geholpen worden. Enkel wie zich aanpast aan de wensen van de klant blijft boven water. Dat kan enkel wanneer een KMO drie essentiële elementen combineert: good leadership, good value en een good place to work. Die elementen maken van je bedrijf een good business. Een goed manager is daarbij als een clown: hij durft tegen de grond te gaan, is altijd bereid om het niet te weten, maar is wel alert voor elk signaal.


Dit boek vertrekt van het DNA van je bedrijf en verbindt het met harde cijfers, organisatiecultuur, welbevinden van medewerkers en wensen van klanten. Zo achterhaal je wat voor klanten echt een verschil maakt en hoe authenticiteit je businessproces succesvol kan aansturen.
EUR

Koop dit product bij 6 verkopers

Verkoper Prijs
Bol.com € 21,99
21.99
Bookspot € 21,99
eBook.nl € 21,99
Apple iTunes € 21,99
Managementboek € 21,99
Kobo € 23,99
23.99

Prijsgeschiedenis

Prijs gemeten op maandag; huidige week wordt niet weergegeven.