Skip to main content

Frontrunners

Roland van Kralingen, Ronald van Kralingen

Waarom wordt het ene bedrijf of merk wel marktleider en het andere niet? Is het geluk, toeval of het resultaat van hard werken en briljante inzichten? Uitgebreid onderzoek van Roland van Kralingen en zes topalumni van managementschool AOG…. » Verder lezen...

€ 9,99 bij Bol.com en 4 andere verkopers

ISBN:
9789047007647

Vermeld sinds:
7 September 2020

Gewijzigd op:
1 November 2020

Producteigenschappen

Frontrunners

Waarom wordt het ene bedrijf of merk wel marktleider en het andere niet? Is het geluk, toeval of het resultaat van hard werken en briljante inzichten? Uitgebreid onderzoek van Roland van Kralingen en zes topalumni van managementschool AOG (Rijksuniversiteit Groningen) wees uit dat frontrunners een aantal bijzondere eigenschappen met elkaar gemeen hebben: 1. Bij marktleiders staat meerwaardecreatie centraal in de onderneming 2. Marktleiders creëren hun eigen marktsegment 3. Marktleiders innoveren het segment 4. Marktleiders zijn sterk verbonden met de context 5. Marktleiders hebben een sterke identiteit 6. Marktleiders bouwen een sterk merk 7. Marktleiders nemen hun verantwoordelijkheid 8. Marktleiders innoveren hun marktbewerking continu Frontrunners beschrijft deze eigenschappen aan de hand van internationale aansprekende voorbeelden en biedt een schat aan inzichten, inspiratie en praktische modellen.
EUR

Koop dit product bij 5 verkopers

Verkoper Prijs
Bol.com € 9,99
9.99
eBook.nl € 9,99
Apple iTunes € 9,99
Kobo € 9,99
Managementboek € 9,99
9.99

Prijsgeschiedenis

Prijs gemeten op maandag; huidige week wordt niet weergegeven.