Skip to main content

Extreem Klantgericht

One size fits none. » Lees verder

€ 19,99 bij Bol.com (epub) en 5 andere aanbieders

ISBN:
9789089654144

Vermeld sinds:
27 juni 2019

Laatst gewijzigd:
27 juni 2019

Extreem Klantgericht

One size fits none. Zeker als het om klantgerichtheid en commercie gaat! Klanten verwachten exclusieve persoonlijke aandacht vanaf het allerprilste contact en willen onderdeel zijn van het hele commerciële proces, niet slechts het eindpunt. Ze zoeken naar bedrijven die maatschappelijke - ecologische en sociale - impact creëren. De klant van vandaag hecht grote waarde aan wederzijdse betrokkenheid. Dat vraagt om een eigentijdse aanpak van klantgerichtheid, acquisitie en relatiebeheer. Niks doen is geen optie!


Doing good voor klant en maatschappij: dáár ligt je onderscheidende kracht. In dit boek ontdek je hoe je een extreem klantgerichte aanpak ontwikkelt en je commerciële vaardigheden en technieken aanscherpt. Mét oog voor de zakelijke doelen van jouw bedrijf. Daniëlle de Jonge geeft je volop praktische tips om meteen toe te passen en komt met aansprekende voorbeelden ter inspiratie. Zo word ook jij zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk in alle opzichten!

  • Het model van extreme klantgerichtheid laat de cruciale factoren van commercieel succes zien.

  • De praktische insteek van het boek helpt je om van belevenis naar betekenis te bewegen.

  • De nieuwe standaard voor toekomstgericht zakendoen ligt direct binnen handbereik.




''Daniëlle de Jonge weet niet alleen de nieuwe trend bloot te leggen, maar geeft hier ook praktische en goede voorbeelden van. Een echte aanrader wat mij betreft!'' Gerrit Piksen - Expert customer insights SAMR Marktvinders


''Met Extreem klantgericht legt Danielle de Jonge een krachtige verbinding tussen goed, gaaf en geld: goed doen voor de maatschappij, gave klantprestaties neerzetten en daar dankzij commerciële slagkracht ook nog geld mee verdienen.'' Rob Beltman - Customer Engagement & Customer Excellence Expert bij H3ROES


Trefwoorden: Klantgerichtheid commercie klanten persoonlijke aandacht maatschappelijke impact verkoop consumptie Danielle de Jonge handleiding

Download e-book bij 6 aanbieders

Aanbieder Bestand Prijs
eBook.nl epubLeesID € 19,99
Apple iTunes ibook € 19,99
Kobo epub € 19,99
Managementboek epubLeesID € 19,99
Bol.com epubLeesID € 19,99
BookSpot epub € 19,99

Ken jij de voordelen van LeesID?

Prijsgeschiedenis

Prijs gemeten op maandag; huidige week niet weergegeven.

Meer e-books van Danielle de Jonge

Verleid de klant

Verleid de klant
Prijs: € 16,99

Human2Human: de nieuwe klantrelatie

Human2Human: de nieuwe klantrelatie
Prijs: € 15,99